خشکشویی لباس عروس و داماد

خشکشویی لباس عروس و داماد

روز عروسی یک روز مهم در زندگی هر انسانی است و همواره انسان ها به دنبال خاطرات خوش از آن روز اند، اما این اتفاق بدونه داشتن لباس های مرتب و تمیز امکان پذیر نیست.

لباس عروس و داماد(کت و شلوار) به دلیل جنس خاص پارچه و الیاف حساسی که در پارچه آنها است لباس هایی هستند که باید توسط مواد شونده مناسب و روش های درست شستشو شوند.

خشکشویی لباس عروس

اگر بر روی لباس عروس لکه ای بود اپتدا با استفاده از حلال های مناسب لباس لکه هارا از بین می برند،

پس از مرحله لکه بری لباس را در ماشین های بزرگ مخصوص خشکشویی قرار می‌دهند و حلال های شیمیایی را بدون اضافه کردن آب داخل ماشین می‌ریزند و پس از هربار چرخش بخشی از آلودگی لباس شما ازبین می‌رود.

پس از آن مرحله دوباره حلال دیگری داخل ماشین میریزند و پس از اتمام آن بخش باد گرم و ملایمی داخل ماشین جریان پیدا می‌کند تا لباس به آرامی خشک شود.

سپس مرحله بو زدایی انجام می‌شود تا لباس های بوی مطبوعی به خود بگیرند و در مرحله آخر توسط اتو بخار و اتو پرس لباس اتو می‌شود.

خشکشویی کت و شلوار

یکی از حساس ترین پارچه ها، پارچه به کار رفته در کت و شلوار است، زیرا به مواد شوینده بسیار حساس اند و اگر در شرایط مناسبی شسته نشوند فرم خودرا از دست می دهند.

بنابر این بهتر است لباس های عروسی خود را به خشکشوییبسپارید تا وقت و انرژی شما هدر نرود و همچنین بافت و رنگ لباس هایتان تغییری نکند.

همچنین اگر علاقه به نگه داشتن لباس عروسی خود هستید پس از مراسم مطمین شوید لکه ای بر روی لباستان نباشد زیرا به مرور زمان جذب لباس می‌شود و لباس خود را در کاور و کمد نگهداری کنید.